Cviky na zadok

Veľmi málo ľudí má to štastie, že si bez cvičenia udrží krásny zadok. Väčšinou je za ním pravidelné cvičenie. Okrem chudnutia a diéty je pri zadku dôležité aj jeho spevňovanie.

Precvičte si svoj zadok

Najzákladnejším cvikom je takzvané sťahovanie zadku. Možno to znie až príliš jednoducho, ale je to účinné a hlavne časovo nenáročné. Sťahujte svoj zadok počas dňa, sedenia, chôdze, práce a spevňujte ho tým. Dokonca môžte zadoček sťahovať aj počas vykonávania cvikov na brucho.

Kmitanie nohami je jednoduchý cvik na doma. Dajte sa do ležmej polohy na boku a podoprite si rukou hlavu. Vystrite chrbát a natianite nohy. Hornú nohu zdvíhajte vystretú a kmitajte ňou vo vzduch. Opakujte dvadsať až tridsaťkrát a potom vystriedajte nohy a polohu na druhom boku.

Zakopávanie nôh je akčnejšie. Kľaknite si ako by ste išli robiť mačací chrbátik. Jednu nohu zdvihnite a zakopávajte ňou do hora. Opakujte dvadsať až tridsaťkrát a prestriedajte.

Zadok precvičíte aj krúžením. V princípe je poloha rovnaká ako pri zakopávaní, avšak teraz budete nohou kresliť kruhy vo vzduchu.

Zadok aj stehná posilníte takzvaným zakročovaním. V stoji natianite jednu nohu za seba a druhú pokrčte. Udržujte vystretý chrbát. Zakročenú nohu vystrite a znova ňou zakročte. Opakujte dvadsať až tridsaťkrát a potom nohy vymeňte.

Posledným cvikom sú panvové zdvihy. Ľahnite si na chrbát, celé telo vystreté, nohy a ruky na zemi. Nohy pokrčte v kolenách. Panvou vykonávajte zdvihy zo zeme a pravidelne dýchajte. Držte chrbát vystretý.

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *